Widget text

БЕКІТЕДІМ
Директор
«Жаңа ұрпақ клиникасы» ЖШС

_______________ Бекмұсаев С.Б.

2024 жылдың 15 қаңтары.

Ашық (жария) ұсыныс келісімі
ақылы медициналық қызметтер көрсеткені үшін
«Жаңа ұрпақ клиникасы» ЖШС

Алматы қаласы

2024 жыл.

Ашық (жария) ұсыныс келісімі
ақылы медициналық қызметтер көрсеткені үшін

Қазақстан Республикасы, Алматы                                                                             15 қаңтар 2024 ж.

  1. Жалпы ережелер
  2. Бұл жария оферта Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 387 және 395-баптарына сәйкес «Жаңа буын клиникасы» жауапкершілігі шектеулі серіктестігінде ақылы медициналық қызметтерді (пациенттер) алғысы келетін жеке тұлғаларға, сондай-ақ олардың заңды өкілдеріне арналған. 
  3. Ұсынысты қабылдау Пациенттің осының барлық ережелерімен келісетінін білдіреді

ұсыныстарды береді және Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 387-бабына сәйкес медициналық қызметтер көрсету шартын жасасуға тең.

  1. Осы ұсыныста көрсетілген шарттар көпшілікке арналған шарттарды құрайды

    «Жаңа ұрпақ клиникасы» ЖШС ақылы медициналық қызмет көрсету шарты.

1.4. Осымен «Жаңа ұрпақ клиникасы» ЖШС, бұдан әрі «Клиника және/немесе жеткізуші» директор С.Б.Бекмұсаев ұсынатын, Жарғы және медициналық қызметті жүзеге асыруға лицензия негізінде әрекет ете отырып, шарт жасасу ниетін білдіреді. кез келген жеке тұлғаға – Қазақстан Республикасының азаматтарына, шетел азаматтарына және азаматтығы жоқ адамдарға, бұдан әрі «Пациент және/немесе Тапсырыс беруші» деп аталатын ақылы медициналық қызметтерді көрсету үшін осы ұсыныстың (бұдан әрі – Клиент) шарттары бойынша. «Келісім»).

1.5. Бұл ұсыныстың әрекет ету мерзімі 5 (бес) жылға белгіленген.

1.6. Бұл келісім ашық оферта шарты болып табылады және ақылы медициналық қызметтерді көрсетудің барлық маңызды шарттарын қамтиды.

1.7. Осы келісімнің шарттары барлық пациенттер/тұтынушылар үшін бірдей.

1.8. Осының талаптары мен талаптарын толық және сөзсіз қабылдау (қабылдау) туралы куәлік

келісім, сондай-ақ шартты жасау күні Пациенттің/Тапсырыс берушінің шарт талаптарын орындау бойынша іс-әрекеттерді жүзеге асыруы, атап айтқанда, қызметтерді (қызметтерді) алу және/немесе олар үшін ақы төлеу болып табылады.

  1. Осы ұсынысты қабылдауға (қабылдауға) тілек білдірген тұлғалардың акцепті,

келесі әрекеттердің бірін орындау арқылы орындалады:

- колл-орталық арқылы маманның қабылдауына алдын ала жазылу;

- осы ұсыныстың шарттарымен келісімді көрсететін медициналық картаға қол қою;

- медициналық қызметтерді нақты алу;

- медициналық қызметтерге алғашқы төлем.

2.      Келісімнің тақырыбы

2.1. Жеке тұлғаларға медициналық қызметтер көрсету шартын (бұдан әрі – Шарт) жасасу жөніндегі осы Public офертасы бойынша Клиника/Провайдер Пациентке/Тапсырыс берушіге ақылы медициналық қызметтерді (бұдан әрі – медициналық қызметтер) көрсетуге міндеттенеді. Медициналық қызметке қолданыстағы мемлекеттік лицензияларға және Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласындағы қолданыстағы нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес қызмет бейінін және Пациент/Тапсырыс беруші көрсетілген қызметтердің құнын уақтылы төлеуге және талаптар мен ұсыныстарды сақтауға міндеттенеді. медициналық қызметтерді сапалы көрсетуді қамтамасыз ететін медициналық орталық мамандарының. Науқасқа көрсетілетін медициналық қызметтердің тізбесі мен құны Медициналық орталықтың қызмет көрсету сәтінде қолданыстағы прейскурантпен белгіленеді.

3.      Қызмет көрсетудің шарттары мен тәртібі.

3.1.Клиника/Жеткізуші Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жұмыс істейді:

–    Қазақстан Республикасының Конституциясы;

-    Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі;

-   Қазақстан Республикасының «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» 2020 жылғы 7 шілдедегі № 360-VI Кодексі;

-    Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 29 қазандағы № 375-V Кәсіпорын кодексі;

-    Неке (ерлі-зайыптылық және отбасы) туралы 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-V Кодексі.

- Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 15 желтоқсандағы No ҚР ДСМ-272/2020 бұйрығы. Көмекші репродуктивті әдістер мен технологияларды қолдану ережелері мен шарттарын бекіту туралы

- Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 8 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-236/2020 «Жыныс жасушалары мен репродуктивті мүше тіндерін донорлық ету қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» бұйрығы.

- Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы No 414-V Еңбек кодексі;

- «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» Қазақстан Республикасының Кодексі (Салық кодексі) 2017 жылғы 25 желтоқсандағы No 120-VI;

-     Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы № 95-IV Бюджет кодексі;

-    «Рұқсаттар және хабарламалар туралы» Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 16 мамырдағы № 202-V Заңы;

-    Қазақстан Республикасының «Дербес деректер және оларды қорғау туралы» 2013 жылғы 21 мамырдағы № 94-V Заңы;

-    Қазақстан Республикасының «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» 2010 жылғы 4 мамырдағы № 274-IV Заңы;

- «Жауапкершілігі шектеулі және қосымша жауапкершілігі бар серіктестіктер туралы» Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 22 сәуірдегі № 220-І Заңы;

-   «Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 16 қарашадағы № 405-V Заңы;

- «Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 28 ақпандағы № 234-III Заңы;

- «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 18 қарашадағы № 410 V Заңы;

- 1997 жылғы 11 шілдедегі «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы» Қазақстан Республикасының Заңы.№ 151-I;

- Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 16 қазандағы No 672 қаулысы.

 «Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемдерінің тізбесін бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп тану туралы»

- «Денсаулық сақтау субъектілерінің ақылы қызметтерді көрсету қағидаларын және көрсету шартының үлгілік нысанын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 29 қазандағы № ҚР ДСМ-170/2020 бұйрығы. ақылы медициналық қызмет көрсету (көмек көрсету).

Медициналық қызмет көрсету орны: Алматы қаласы, Нұрлан Қаппаров көшесі, 392 ғимарат, кент.

2, 3, 4.

 Науқас медициналық орталық көрсететін емнің мүмкін еместігімен келіседі

әсерге қол жеткізуге толық кепілдік береді, өйткені қызметтерді көрсету кезінде де, олардан кейін де тікелей және ұзақ мерзімді кезеңде әртүрлі асқынулар болуы мүмкін, сонымен қатар қолданылатын медициналық көмек технологиясы жанама әсерлердің ықтималдығын толығымен жоя алмайтындықтан және организмнің биологиялық ерекшеліктерінен туындаған асқынулар.

Клиника/Провайдер осы келісім бойынша жұмыс күндері мен сағаттарында қызмет көрсетеді. Жазба

күн сайын бос уақытта Клиниканың жұмыс уақытында, кез келген күні (Клиниканың жұмыс кестесіне және белгілі бір маманның жұмыс кестесіне сәйкес) жүргізіледі.

 

Байланыс орталығының жұмыс уақыты: дүйсенбіден жұмаға дейін 08:00-ден 20:00-ге дейін,

Сенбі - 08:00-ден 14:00-ге дейін.

Клиниканың жұмыс емес уақытында қабылдауға жазылу үшін онлайн өтініштер тек веб-сайттан қабылданады.

Бұл ақпарат байланыс орталығы операторларының алғашқы жұмыс уақытында өңделеді.

Ағымдағы телефон нөмірлері де Клиниканың ресми интернет-ресурсында орналастырылған.

 Мамандармен барлық кездесулер жазылу бойынша жүзеге асырылады:

- Клиниканың http://www.ngc.kz сайты арқылы, емхана сайты арқылы онлайн-өтініш толтырғаннан кейін;

- call-орталыққа қоңырау шалу арқылы: +77010990990, e-mail: info@ngc.kz;

 - әкімшілер тікелей емханада, қабылдау бөлімінде.

 Науқастар қабылдаушымен немесе емхананың байланыс орталығымен келісе отырып, дәрігерге алдын ала жазылусыз келе алады.

1. Барлық кіріс қоңыраулар байланыс орталығымен өңделеді және байланыс орталығының операторларымен барлық сөйлесулер жазылады.

3.7.Қабылдаудың ұзақтығы дәрігердің мамандығына және қабылдау түріне (бастапқы/қайталанатын, қабылдау/тексеру, басқа қызметтер) байланысты.

► Бастапқы қабылдау ұзақтығы 30 (отыз) және 40 (қырық) минут аралығында болуы мүмкін, әрбір қабылдаудың ұзақтығын маман анықтайды;

 ► Маманның қайта қабылдау ұзақтығы 20 (жиырма) және 30 (отыз) минутқа дейін болуы мүмкін. Тексерулердің ұзақтығы 15 (он бес) және 20 (жиырма) минутқа дейін болуы мүмкін.

 ►Диагностикалық зерттеулердің ұзақтығы зерттеудің нақты түріне байланысты және 15 (он бес) жұмыс күніне дейін болуы мүмкін.

 Жағдайы ауыр басқа науқасқа шұғыл көмек көрсету, сондай-ақ басқа науқасты шұғыл тексеру кезінде қабылдау уақыты өзгеруі мүмкін.

 Пациенттерді дәрігерлер Медициналық орталық өз еркімен белгілеген кесте бойынша қабылдайды. Дәрігерлердің кестелері әртүрлі болуы мүмкін. Дәрігер басқа Пациентке шұғыл медициналық көмек көрсету үшін Пациенттерді қабылдауды тоқтатуға құқылы.

 

  1. Веб-сайт арқылы кездесуге жазылыңыз. Веб-сайтта онлайн қабылдауға өтініш беру үшін,

Сіз нысанды толтырып, кездесуді растау үшін байланыс орталығының операторының қоңырау шалуын күтуіңіз керек. Байланыс орталығының жұмыс уақытында өтініш 24 сағат ішінде расталмаса, техникалық ақау орын алуы мүмкін және өтінімді қайта жіберу немесе байланыс орталығына қоңырау шалу қажет.

 Толық ақпаратты колл-орталыққа қоңырау шалу арқылы, сондай-ақ қабылдау бөлімінен алуға болады.

3.9. Егер жұқпалы аурумен ауыратын науқас Медициналық орталыққа жүгінсе және жұқпалы ауруға алғашқы диагноз қойылса немесе оған күдік туындаса, науқас мамандандырылған медициналық мекемеге жіберіледі.

3.10. Орталықтың залдары мен дәліздерінде тәртіпті сақтау және қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсатында медициналық ұйымдарда қолданылатын бақылаудың техникалық құралдарын, бақылау және тіркеу құралдарын, фото және бейнеаппаратураларды пайдалану қағидаларына сәйкес бейнебақылау жүргізіледі. уәкілетті орган бекіткен пациенттер мен медицина қызметкерлерінің құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді.

3.11. Науқастың жеке басын куәландыратын құжаты болуы керек, ол өзінің жеке деректерін көрсетуі керек: аты-жөні, жасы, тұрғылықты мекенжайы және байланыс телефондары.

3.12. Қызметтер үшін төлем алдын ала төленуі тиіс төлем орталықтың кассасында қолма-қол ақшамен де, Клиника/Жеткізушінің банктік шотына банк картасын пайдалану арқылы да жүзеге асырылады;

 Заңды тұлғалар жіберген азаматтарға (пациенттерге) медициналық қызмет көрсетудің шарттары: қол қойылған шарттың болуы; алдын ала төлем жасау; өтінімнің болуы; бағыттар; жіберілген науқастың жеке басын куәландыратын құжат.

 Медициналық сақтандыру ұйымдары жолдаған сақтандырылған азаматтарға (пациенттерге) медициналық қызмет көрсетудің шарттары: сақтандыру полисінің, жолдаманың және жеке басын куәландыратын құжаттың болуы.

3.13. Дәрігердің күтпеген жерден келмеуі немесе басқа да төтенше жағдайлар туындаған жағдайда, колл-орталықтың маманы (әкімшісі) пациентке бұл туралы мүмкіндігінше тезірек ескертеді.

3.14. Келісілген уақытта қабылдауға келу мүмкін болмаған жағдайда пациент медициналық орталыққа мүмкіндігінше тезірек телефон арқылы хабарлауға міндеттенеді.

 

3.15. Медициналық орталық, егер Пациент белгіленген уақыттан бастап 15 (он бес) минуттан артық кешігіп қалса, алдын ала жазылу арқылы да Пациентке қызмет көрсетуден бас тартуға құқылы. Дәрігер пациенттің алдын ала жазылуын кейінге қалдыруы мүмкін, егер бұл алдыңғы науқасқа медициналық көмек көрсетуді аяқтау үшін қажет болса, бірақ 1 (бір) сағаттан аспайды. Жағдайы анағұрлым ауыр науқасты қабылдау немесе басқа пациенттердің жұқпалы аурумен ауыратын науқаспен байланысын азайту қажет болса, дәрігер науқастарды қабылдау тәртібін, тіпті жазылу арқылы өзгертуі мүмкін. тыныс алу жолы. Денсаулық жағдайына байланысты дәрігердің қабылдауынан бас тартылған жағдайда, Емхана дәрігердің қабылдауында болған Пациенттерді дереу хабардар етеді, ал Клиника алмастыратын дәрігерді ұсынуға міндетті емес.

3.16. Науқас/Тапсырыс беруші медициналық қызмет алу үшін белгіленген уақытқа кешігіп қалса, Клиника/Провайдер медициналық қызмет көрсету уақытын қысқартуға немесе оны төлеуге жұмсалған ақшаны қайтармай немесе қайта есептемей қызметтен толық бас тартуға құқылы.

3.17. Диагностикалық зерттеулерді (оның ішінде пункцияларды, биопсияларды, инъекцияларды және т.б.), хирургиялық араласуды жүргізу қажет болған жағдайда Пациент (немесе оның заңды өкілі) жоғарыда көрсетілген әрекеттерді орындауға немесе олардан бас тартуға негізделген келісімге қол қоюға міндеттенеді.

3.18. Пациенттер денсаулығына заңсыз іс-әрекеттер нәтижесінде зиян келтірілді деуге жеткілікті негіздер бар Медициналық орталыққа жүгінген жағдайда, Медициналық орталық ақпаратты медициналық мекеменің орналасқан жері бойынша Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдарына жібереді. медициналық ұйым.

3.19.Науқас белгіленген уақыттан 10 (он) минут бұрын келуі және медициналық құжаттарды қалыптастыру үшін өзімен бірге жеке басын куәландыратын құжаты болуы қажет. Сонымен бірге актерлік орындау тәртібі бойынша Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығына сәйкес Пациент өзінің жеке деректерін ұсынуы қажет: Т.А.Ә. , ЖСН, жасы, тұрғылықты мекенжайы және байланыс телефоны – Емханаға барған кезде де, қабылдауға жазылу кезінде де.

3.20.Келісілген уақытта қабылдауға келу мүмкін болмаған жағдайда Пациент бұл туралы Клиниканы мүмкіндігінше тезірек телефон арқылы хабардар етуге міндеттенеді. Әрбір Науқасқа кездесуге сәйкес арнайы кездесу уақыты бөлінеді. Кешіктірілген және кешіктірілген тағайындаулар көрсетілетін қызметтің сапасын төмендетуі және келесі Пациентті тағайындаудың кешігуіне әкелуі мүмкін.

3.21. Науқас қабылдау уақытының 30%-дан астам уақытына кешігіп қалса, дәрігер оның келесі пациенттердің мүдделерін бұзбай оны ұзартуға мүмкіндігі болмаса, қабылдау мерзімін өзгертуге құқылы.

3.22.Науқас оның шақыруымен дәрігердің кабинетіне кіреді. Қабылдау кезінде дәрігердің қабылдау бөлмесіне шақырусыз кіруге тыйым салынады.

3.23.Пациентке Клиниканың медициналық персоналының нұсқауларын (ұсынымдарын) орындамау көрсетілетін медициналық қызметтің сапасын төмендетуі, оны уақытында аяқтау мүмкін еместігіне әкелуі немесе денсаулық жағдайына теріс әсер етуі мүмкін екендігі туралы хабарланады.

3.24. Пациент медициналық персоналдың нұсқауларын, ұсынымдарын және рецептерін бұзған жағдайда, егер медициналық қызметтерді көрсетуді тоқтату пациенттің өміріне қауіп төндірмейтін болса, клиника осы бұзушылықтар анықталған кезден бастап осы келісімнен бас тартуға құқылы. басқалардың денсаулығы. Бұл жағдайда нақты көрсетілген қызметтердің құны қайтарылмайды және Клиника Пациенттің денсаулық жағдайының ықтимал нашарлауына жауапты болмайды.

3.25.Науқас жеке гигиена ережелерін сақтауға міндеттенеді.

3.26.Эпидемия кезінде (ЖРВИ және басқалар) әлеуметтік қашықтықты сақтау және жеке қорғаныс құралдарын пайдалану ұсынылады: дәке немесе респираторлық инфекциялардан қорғауға арналған басқа таңғыштар.

3.27. Әрбір инвазивті араласу алдында пациент оның мәтінін алдын ала зерттеп, ақпараттандырылған келісімге қол қоюы керек.

3.28.Диагноз, емделушінің ағзасының жай-күйі, емдеу және алдын алу бойынша ұсынымдар мен рецепттер туралы мәліметтерді қамтитын пациенттің денсаулық жағдайы туралы медициналық қорытындылар, егер оларды ашу кезінде Емхананың медициналық қызметкерлері пациентке ұсынған болса, Емхананың меншігі болып табылады. сағат. Пациент басқа медициналық ұйымдардың медицина қызметкерлеріне медициналық көмек алу үшін медициналық қорытынды деректерін беруге құқылы. Осы Шарт бойынша пациентке немесе басқа тұлғаларға, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше белгіленбесе, емделушінің медициналық есептерін бұқаралық ақпарат құралдарында, әлеуметтік желілерде және желілік байланыс қызметтерінде жариялауға, сондай-ақ оларды Клиниканың келісімінсіз үшінші тұлғаларға көрсетуге тыйым салынады. Қазақстан Республикасы.

3.29. Клиника қызметкері осы Келісімшартта белгіленген тәртіп ережелерін сақтамаған жағдайда Пациентке қызмет көрсетуден бас тартуға құқылы.

3.30. Емханаға бару кезінде емделушілер және олармен бірге жүретін адамдар Клиника мүлкіне ұқыпты қарауы керек. Мүліктің кез келген түріне зақым келген жағдайда (жойылған, бүлінген, бүлінген және т.б.) кінәлі тұлға талап арыз берген күннен бастап 7 (жеті) жұмыс күні ішінде Клиникаға келтірілген зиянды өз еркімен өтейді немесе әкімшілік заңда белгіленген тәртіппен оны кінәліден өндіріп алуға құқылы .

3.31. Науқас Клиника ұсынатын емдеу нәтижеге жетуге толық кепілдік бере алмайтынымен келіседі, өйткені медициналық қызметтерді көрсету кезінде және одан кейін жақын арада және ұзақ мерзімді кезеңде әртүрлі асқынулар болуы мүмкін, сонымен қатар технология Қолданылатын медициналық көмек дененің биологиялық ерекшеліктерінен туындаған жанама әсерлер мен асқынулардың мүмкіндігін толығымен жоя алмайды.

4. Төлем тәртібі

4.1. Қызметтер үшін төлем маманның алғашқы/қайталанатын қабылдауына дейін қызмет көрсетілген күні толық көлемде кассада жүзеге асырылады. Төлем қолма-қол ақшамен де, қолма-қол ақшасыз да жасалуы мүмкін. Қызметтердің кейбір түрлері қызмет алғаннан кейін төленеді.

 Бастапқы қабылдау – бұл бір ай ішінде белгілі бір дәрігерге алғашқы бару;

 Қайталанатын қабылдау – емханадағы науқастың бір ай ішінде бір маман дәрігерге барлық қайталануларын қамтиды.

4.2. Пациентке/Тұтынушыға көрсетілетін ақылы медициналық қызметтердің құны емделуші өтініш берген кезде бекітілген, Клиника/Провайдер бекіткен ақылы медициналық қызметтердің Бағалар тізбесіне сәйкес айқындалады.

4.3.Медициналық қызметке ақы төлеуді Пациент/Тапсырыс беруші жеке өзі (немесе оның келісімімен басқа тұлға) қолданыстағы Бағалар прейскурантына сәйкес қызметтерді көрсету басталған күні толық көлемде жүргізеді.

4.4.Емхана басшысының атына жазбаша өтініш беру арқылы емделуші/тапсырыс беруші тексерілуден немесе емделуден дәлелді бас тартқан жағдайда, медициналық қызметке төленген сома Пациенттің жеке куәлігі болған кезде Пациентке/Тапсырыс берушіге қайтарылады. және Клиника мен Пациент арасында жасалған жеке шартта көзделген жағдайларды қоспағанда, түбіртек.

4.5.Қызмет көрсету мерзімінен бұрын тоқтатылған жағдайда Клиника/Провайдер Пациентке/Тұтынушыға Шарт талаптарын Пациент/Тапсырыс беруші бұзған жағдайларды қоспағанда, төленген сома мен нақты көрсетілген қызмет арасындағы айырмашылықты төлейді.

4.6.Емхана қызметтерін Пациенттер ақылы негізде, ерікті медициналық сақтандыру шеңберінде, үшінші тұлғалардың есебінен ала алады.

4.7.Емделуші емхана қызметтерін алмас бұрын төлеуге міндетті. Емхананың медициналық персоналы медициналық көмек көрсету процесінде қосымша қызметтерді тағайындаған жағдайда, Пациент оларды алғаннан кейін 30 (отыз) минуттан кешіктірмей төлеуге міндеттенеді. Төлем қолма-қол ақшамен де, қолма-қолсыз ақшамен де жүзеге асырылуы мүмкін.

4.8. Ерікті медициналық сақтандыру бойынша қызметтерді алатын болса, Пациент сақтандыру полисін ұсынуы қажет.

4.9.Клиниканың қызметтеріне ақы төлеу «Валюталық реттеу және валюталық бақылау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 2 шілдедегі № 167-VI Заңына сәйкес тек Қазақстан Республикасының ұлттық валютасында жүзеге асырылады. Шетелдік валютада Клиниканың қызметтеріне ақы төлеу Клиниканың шотына банктік аударым арқылы алдын ала жазылған шот-фактура бойынша жүзеге асырылады.

5. Клиниканың/Провайдердің құқықтары мен міндеттері

5.1. Медициналық қызметтерді көрсету кезінде Клиника/Провайдер мыналарға міндетті:

5.1.1. Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау туралы қолданыстағы заңнамасына сәйкес Клиникада/Өнім берушіде бар лицензиялармен, медициналық көмек көрсету рәсімдерімен және медициналық көмек стандарттарына сәйкес медициналық қызметтерді көрсету;

5.1.2. Денсаулық сақтау саласындағы нормативтік құқықтық актілерді сақтауға;

5.1.3. Пациентке/Тапсырыс берушіге осы келісім бойынша медициналық қызметтерді көрсету мерзіміне жарамды Прайс-парақшамен танысу мүмкіндігін беру;

5.1.4. Емдеу нәтижелеріне Пациенттің қанағаттануының максималды деңгейін қамтамасыз ету үшін барлық шараларды қабылдау;

5.1.5. ауруларды диагностикалау мен емдеудің клиникалық хаттамаларына сәйкес, осы нозологиялар бойынша клиникалық хаттамалар болмаған жағдайда – жалпы қабылданған тәсілдерге және медициналық себептер бойынша дәлелді медицина негіздеріне сәйкес медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету;

5.1.6. ақылы медициналық қызметтерді көрсету кезінде кенеттен жедел аурулар, жағдайлар, асқынулар, созылмалы аурулар кезінде науқастың өміріне төнетін қауіпті жою үшін шұғыл көрсеткіштер бойынша қосымша медициналық қызметтер көрсету қажет болса, алымсыз медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз ету «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» 2020 жылғы 7 шілдедегі Қазақстан Республикасының Кодексіне (бұдан әрі – Кодекс) сәйкес;

5.1.7.Емделушіге тегін, қолжетімді және сенімді ақпаратты, оның ішінде Емхананың орналасқан жері (мемлекеттік тіркеу орны), жұмыс уақыты, олардың құнын көрсете отырып, көрсетілетін медициналық қызметтердің тізбесі, оларды көрсету және алу шарттары туралы ақпаратты ұсыну; қызметтер, соның ішінде біліктілік және сертификаттау жөніндегі мамандар туралы ақпаратты Клиниканың веб-сайтында орналастыру арқылы;

5.1.8. Пациентке хабарлау:

- кез келген қызмет түрлерін көрсету мүмкін еместігі туралы;

- Науқасты шұғыл немесе жоспарлы стационарлық емдеуді ұйымдастыру қажеттілігі туралы;

- белгілі бір қызмет түрін көрсетудің қарсы көрсетілімдері мен ықтимал теріс салдары туралы.

5.1.9.Пациентті оның денсаулығының жай-күйін көрсететін медициналық құжаттамамен тікелей таныстыруды қамтамасыз етуге және Пациенттің немесе оның заңды өкілінің жазбаша өтініші бойынша науқастың денсаулық жағдайын көрсететін медициналық құжаттардың көшірмелерін беруге;

5.1.10. Пациентке/Тұтынушыға өтініш берген кезде құпиялылықты қамтамасыз етіңіз

медициналық құпиялылық және дербес деректер туралы заңнаманың талаптарына сәйкес оның денсаулығының жай-күйі туралы медициналық қызметтер көрсету;

5.1.11. Науқасқа медициналық құжаттама, сондай-ақ жағдайы туралы есеп беру

Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүргізілетін зерттеу және емдеу шараларын көрсете отырып, денсаулық сақтау.

5.1.12. Медициналық қызмет көрсету кезінде өз аумағында қажетті санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы тәртіпті сақтауға;

5.1.13. Қызметкерлердің Ар-намыс кодексін сақтауына ықпал ету.

5.1.14. Пациентке/Тұтынушыға құрметпен және адамгершілікпен қарау;

5.1.15. Науқас/Тапсырыс беруші осы шарттың 4-бөлімінде белгіленген тәртіппен ақшалай қаражатты төлегеннен кейін және төлемді растайтын құжаттарды ұсынғаннан кейін осы шартқа сәйкес толық көлемде заманауи диагностикалық және емдеу әдістерін пайдалана отырып, жоғары сапалы медициналық қызметтерді көрсетуге;

5.1.16. Пациент/Тапсырыс беруші көрсететін медициналық қызметтердің түрлерін, көлемін, шығындарын, сондай-ақ одан алынған қаражатты есепке алу.

 

  1. Медициналық қызметтерді көрсету кезінде Клиника/Провайдер мыналарға құқылы:

5.2.1. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі бекіткен диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамаларын, медициналық көмек көрсетудің рәсімдері мен стандарттарын немесе болмаған жағдайда олардың дәрігерлерінің тәжірибесін басшылыққа ала отырып, диагностика мен емдеуді белгілеуге бағытталған қажетті медициналық қызметтердің көлемін дербес айқындайды. осы нозологиялар үшін тиісті клиникалық хаттамалардың – жалпы қабылданған тәсілдерге және клиникалық базаның мүмкіндіктеріне негізделген медициналық себептер бойынша дәлелді медицинаға сәйкес.

5.2.2. Осы Шарт бойынша өз міндеттемелерін орындау үшін үшінші тұлғаларды (бірлескен мердігерлерді) тарту.

5.2.3. Медициналық нұсқауларды орындамағанда, Пациент/Тапсырыс беруші режимді, Емханада болу ережелерін, сондай-ақ стационарлық режимді бұзған жағдайда емдеуді мерзімінен бұрын тоқтату үшін.

5.2.4. Шартта белгiленген мерзiмде мiндеттемелерiн орындамаған жағдайда, тарап 1 күн iшiнде басқа тарапты мән-жайлардың басталғаны туралы, ал олар тоқтатылған кезде, сондай-ақ мән-жайлардың тоқтатылғаны туралы хабардар етуге мiндеттi. Бұл ретте шарт бойынша мiндеттемелердi орындау мерзiмiн Тараптар осындай мән-жайлар мен олардың салдары болған уақытқа бара-бар ұзартуы мүмкiн.

5.2.5. Пациент медициналық қызметтерге ақы төлеу жөніндегі міндеттемелерін орындамайынша қызмет көрсетуді бастамаңыз;

5.2.6. Қызмет көрсетуден бас тарту:

- Пациентте емдік және диагностикалық шараларға қарсы көрсетілімдер болған жағдайларда;

- егер Пациент Клиниканың ұсынымдарын орындамаса;

- егер Пациент қызметтердің нақты түрлерін көрсету үшін қажетті құжаттарды дайындаудан/қол қоюдан бас тартса (медициналық араласуға ерікті келісім және т.б.);

- медициналық қызметтерді қауіпсіз көрсетуді қамтамасыз ету мүмкін еместігі.

5.2.7. Егер Пациент/Тапсырыс беруші Клиниканың/Провайдердің пікірі бойынша Пациенттің/Тапсырыс берушінің денсаулығына төнетін қауіпті азайтуға немесе жоюға болатын қызметтерден бас тартса, одан Пациентке/Түсіндірушіге медициналық көмек көрсетуден бас тарту туралы тиісті қолхат алуға болады. Тұтынушыға оның денсаулығы үшін мұндай бас тартудың ықтимал салдары.

5.2.8. Пациентпен алдын ала келісім бойынша қызмет көрсету уақытын өзгерту, жедел ауру белгілері бар Науқасты кезектен тыс қабылдау, емдеуші дәрігерді ауыстыру;

5.2.9. Пациент қызметті алу үшін Пациентке берілген уақытқа қатысты 15 (он бес) минуттан артық кешігіп қалса, Клиника Пациенттің қабылдауын өзгертуге немесе одан бас тартуға құқылы;

5.2.10. Пациенттердің жеке деректерін сақтаңыз және өңдеңіз және оларды өз қалауыңыз бойынша анонимді түрде пайдаланыңыз.

5.2.11.Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау кодексінде көзделген жағдайларда науқастың келісімінсіз медициналық көмек көрсету.

 

  1. Пациенттің/Тапсырыс берушінің құқықтары мен міндеттері

6.1.Пациент/Тапсырыс беруші міндеттеме алады:

6.1.1. Клиниканың пациенттері үшін ішкі тәртіп ережелерін, жұмыс тәртібі мен режимін анықтайтын «Жаңа ұрпақ клиникасы» ЖШС белгілеген ережелерді сақтауға;

6.1.2. Медициналық қызмет көрсететін емдеуші дәрігердің және тиісті емдеу-тексеру мамандарының медициналық бұйрықтарын, рецептілері мен ұсыныстарын уақтылы және дұрыс орындауға, Клиниканың/Жеткізушінің ішкі тәртіп ережелерін, емдеу-қорғау режимін, қауіпсіздік техникасы мен өрт қауіпсіздігі ережелерін сақтауға;

6.1.3. Медициналық көмек көрсетудің барлық кезеңдерінде дәрігермен (медициналық қызметкерлермен) ынтымақтасу.

6.1.4. Осы келісімнің әрекет ету мерзімі ішінде өз іс-әрекеттеріңізді дәрігермен келіспей, өзін-өзі емдеумен айналыспаңыз, ұсыныстарды орындамаңыз және емшілерден, баламалы медицина дәрігерлерінен, сондай-ақ басқа медициналық ұйымдардың дәрігерлерінен ем қабылдамаңыз;

6.1.5. Медицина қызметкерлеріне және медициналық көмек көрсетуге қатысатын басқа адамдарға құрметпен қарау және басқа пациенттердің құқықтарын құрметтеу.

6.1.6. Осы шарт бойынша ақылы медициналық қызметтерді көрсету тәртібімен және шарттарымен танысу;

6.1.7. Медициналық қызметтердің құнын Клиника/Провайдер бекіткен Бағалар прейскурантына сәйкес оларды көрсету басталғанға дейін осы шарттың 4-бөлімінде көрсетілген тәртіппен және тек Клиника/Провайдер кассасы арқылы төлеуге;

6.1.8.Медициналық көмек көрсететін адамға медициналық қызметтерді сапалы көрсетуді қамтамасыз ету үшін қажетті және сенімді ақпаратпен қамтамасыз ету: олардың денсаулық жағдайы және жақын туыстарының денсаулығы туралы, олардың патология тарихы, тұқым қуалайтын, өткен немесе бұрыннан бар аурулары, инфекциялары туралы. , операциялар, мүмкін қарсы көрсетілімдер, соның ішінде дәрілік заттарды қолдануға, дененің жеке ерекшеліктерінің болуы, зиянды әдеттер мен кәсіптік қауіптер, аллергиялық реакциялар. Науқас оның денсаулығы туралы ақпаратты әдейі бұрмалау қойылған диагноздың, тағайындалған емнің дәлдігі мен қауіпсіздігіне әсер етуі және сауығу ықтималдығына әсер етуі мүмкін екенін білуі керек. Сондай-ақ клиникадан/жеткізушіден (бар болса) тыс жүргізілген мамандармен алдын ала зерттеулер мен консультациялар деректерін және сіздің денсаулығыңыздың жай-күйі және емдеу курсына әсер етуі мүмкін басқа факторлар туралы барлық белгілі ақпаратты қамтамасыз етіңіз.

6.1.9. Науқас оның денсаулығы туралы ақпаратты әдейі бұрмалау диагноздың дұрыстығына, тағайындалған емдеуге әсер етуі және қалпына келтіру болжамына әсер етуі мүмкін екенін білуі керек.

6.1.10. Науқас емделуші дәрігерге денсаулығының нашарлауы туралы дереу хабарлауға, емделу курсын өту кезінде емдеуші дәрігерге әл-ауқатындағы кез келген өзгерістер туралы хабарлауға, оның денсаулығына зиян келтіруі мүмкін қолайсыз жағдайлар туралы дереу дәрігерге хабарлауға міндетті. денсаулық;

6.1.11. Емдеуші дәрігер болмаған жағдайда бұл ақпаратты Клиниканың қабылдаушысына немесе байланыс орталығына жіберіңіз.

6.1.12. Байланыс ақпаратын көрсетіңіз (электрондық пошта мекенжайы, телефон нөмірлері, нақты тұрғылықты мекенжайы);

6.1.13. Клиника/Провайдер дәрігерлерінің пікірі бойынша Пациенттің/Тапсырыс берушінің денсаулығына төнетін қауіпті азайтуға немесе жоюға болатын қызметтерден бас тартқан жағдайда медициналық көмектен бас тарту туралы тиісті қолхат береді;

6.1.14.Науқас/Тапсырыс беруші қызметті алудың жоспарланған уақытына қатысты 15 (он бес) минуттан артық келмеген және/немесе кешігіп келген жағдайда, Клиника/Провайдер қызметті алу күнін кейінге қалдыруға немесе қызметтен бас тарту.

6.1.15. Сіздің денсаулығыңыз туралы толық емес ақпаратты жасырған немесе ұсынған жағдайда Клиника/Провайдер емдеу нәтижесіне жауапты емес;

Эпидемия және карантин кезінде әлеуметтік тәртіпті және пайдалануды сақтаңыз

респираторлық инфекциядан қорғауға арналған қорғаныс құралдары, дәке немесе басқа таңғыштар.

Медициналық орталықтың мүлкіне ұқыптылықпен қарау.

Пациент осы Келісімшартта көрсетілген ережелерді сақтауға міндетті.

6.2.Медициналық көмекке жүгіну және алу кезінде пациент мыналарға құқылы:

6.2.1.Тиісті балама болған жағдайда басқа емдеуші дәрігерге ауыстыру үшін ақылы бөлімде (палатада) жұмыс істейтіндердің арасынан емдеуші дәрігерді таңдау;

6.2.2.Медициналық орталық қызметкерлері мен медициналық көмек көрсетуге қатысатын басқа да тұлғалар тарапынан құрметті және адамгершілік қарым-қатынас.

6.2.3. Кез келген уақытта Клиника/Провайдер ұсынатын қызметтердің барысы мен сапасын оның қызметіне кедергі келтірмей тексеру;

6.2.4.Клиникадан/Провайдерден денсаулық жағдайына қатысты қажетті медициналық ақпаратты және растайтын құжаттарды сұраңыз.

6.2.5. Клиникадан/Провайдерден оның денсаулығының жай-күйіне, ұсынылған диагностика мен емдеу әдістеріне, егер бұрын ұсынылған түсініктемелер оған түсініксіз болса, қосымша түсініктемелерді сұрау.

6.2.6. Өзінің емдеуші дәрігерінің және оған медициналық көмек көрсетуге тікелей қатысы бар басқа адамдардың тегі, аты, әкесінің аты, лауазымы, жұмыс тәжірибесі және біліктілік деңгейі туралы мәліметтер алу;

6.2.7. Санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы талаптарға сай жағдайларда тексеру және емдеу;

6.2.8.заңнамалық актілерге сәйкес медициналық араласуға ерікті түрде хабардар етілген келісім;

6.2.9. Заңда көзделген жағдайларды қоспағанда, пациент немесе оның заңды өкілі медициналық араласудан бас тартуға немесе оны тоқтатуды талап етуге құқылы. Медициналық араласудан бас тартылған жағдайда ықтимал зардаптар Пациентке немесе оның заңды өкіліне оған түсінікті нысанда түсіндірілуі тиіс. Мүмкін болатын салдарларды көрсете отырып, медициналық араласудан бас тарту медициналық құжаттамада ресімделеді және оған Пациент немесе оның заңды өкілі, сондай-ақ медицина қызметкері қол қояды;

6.2.10. Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметіне, клиниканың лауазымды тұлғаларына, сондай-ақ реттеуші және/немесе қадағалау органдарына немесе сотқа хабарласу;

6.2.11. Заңнамалық актілерде көзделген жағдайларды қоспағанда, емхана қызметкерлерінің оның медициналық көмекке жүгіну фактісі, денсаулық жағдайы, диагностикасы және оны қарау және емдеу кезінде алынған басқа да мәліметтер туралы құпиялылығын сақтау. 6.2.12. Пациенттің медициналық көмекке жүгіну және алу кезінде берген ақпараттың, сондай-ақ медициналық құпияны құрайтын өзге де ақпараттың құпиялылығына құқығы медициналық қызметкерлердің және басқа адамдардың оны жария еткені үшін жауапкершілігін тудырады.

6.2.13. Өзіне қолжетімді нысанда оның денсаулығының жай-күйі, қолданылған диагностика және емдеу әдістері, оның ішінде тексеру нәтижелері, аурудың бар-жоғы, оның диагностикасы мен болжамы, емдеу әдістері туралы толық ақпаратты алу; тәуекелдер, медициналық араласудың ықтимал нұсқалары, олардың салдары мен орындалған емдеу нәтижелері, ақпарат (мүмкін қауіптер мен артықшылықтар туралы деректер, ұсынылатын және балама емдеу әдістері, емдеуден бас тартудың ықтимал салдары туралы ақпарат, диагноз, болжам және емдеу жоспары туралы ақпарат); сондай-ақ оны үйге шығару немесе басқа медициналық ұйымға ауыстыру себептерін түсіндіру) және денсаулық жағдайы туралы тәуелсіз пікір және консультация беру.

6.2.14.Науқас өзінің денсаулығы туралы ақпарат хабарланатын адамды тағайындай алады. Денсаулығының жай-күйі туралы ақпарат оның денсаулық жағдайына қарай науқастан жасырылуы және науқастың жұбайына, жақын туыстарына немесе заңды өкілдеріне жариялануы мүмкін.

 

  1. Құпиялылық

 

7.1.Осы Шартты орындау үшін «Дербес деректер және оларды қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 21 мамырдағы № 94-V Заңының 7, 8-баптарына сәйкес Пациент Клиникаға өзінің жеке деректерін ( оның ішінде: тегі, аты, әкесінің аты, туған күні, жеке басын куәландыратын құжат деректері, жеке сәйкестендіру нөмірі, тіркеу мекенжайы және тұрғылықты мекенжайы, байланыс деректері және т.б.) және Клиника қызметкерлерінің оның жеке деректерін өңдеуіне келісімін береді, сондай-ақ емхана ұсынатын қызметтерді алу үшін Пациенттің денсаулық жағдайына қатысты арнайы дербес деректер. Көрсетілген келісім жоғарыда аталған мақсаттарға қол жеткізу үшін қажетті Пациенттің жеке деректеріне қатысты кез келген әрекеттерді жүзеге асыруға беріледі, оның ішінде шектеусіз: жинау, жүйелеу, жинақтау, сақтау, нақтылау (жаңарту, өзгерту), пайдалану, тарату (оның ішінде тасымалдау). , тұлғасыздандыру , бұғаттау, жою, сондай-ақ кез келген басқа әрекеттерді жүзеге асыру

қолданыстағы заңнамаға сәйкес дербес деректермен. Дербес деректерді өңдеуді Клиника келесі тәсілдермен жүзеге асырады: автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып, дербес деректерді өңдеу, автоматтандыру құралдарын қолданбай дербес деректерді өңдеу (автоматтандырылмаған өңдеу).

7.2.Тараптар осы Шарттың талаптарын орындау кезінде екінші Тараптан алынған кез келген ақпаратты құпия сақтауға өзара міндеттемелерді қабылдайды.

7.3. Осы Келісімнің ережелері, оған қосымша келісімдер мен қосымшалар, құжаттама мен оны іске асыруға қатысты ақпарат құпия болып табылады.

7.4. Тараптар оларға Шарт бойынша міндеттемелерді орындауға тікелей қатысатын тұлғаларға ғана қолжетімділікті қамтамасыз етеді.

7.5. Тараптар Қызметтерді көрсетуге қатысы жоқ үшінші тұлғаларға жарияламауға және Шарт бойынша міндеттемелерді тиісінше орындаудан басқа мақсаттарда пайдаланбауға міндеттенеді, басқа Тараптан Шартқа сәйкес немесе оған қатысты алынған кез келген ақпаратты, Шарт бойынша оны алғанға дейін алған Тарап алған ақпаратты қоспағанда, ұсынушы Тараптың жазбаша келісімі;

7.6. Ақпаратты үшінші тұлғаларға беру немесе осы келісім бойынша құпия деп танылған ақпаратты өзге де жария ету тек екінші Тараптың жазбаша келісімін алғаннан кейін ғана жүзеге асырылуы мүмкін (заңға сәйкес мұндай келісім талап етілмейтін жағдайларды қоспағанда).

7.7. Пациенттің немесе оның өкілінің келісімімен медициналық құпияны құрайтын мәліметтерді Пациентті тексеру және емдеу мүддесі үшін басқа тұлғаларға, соның ішінде лауазымды тұлғаларға беруге рұқсат етіледі (Қолданыстағы ережелерге сәйкес мұндай келісім қажет емес жағдайларды қоспағанда). заң).

7.8. Науқастың медициналық құжаттарында қамтылған және медициналық құпияны құрайтын мәліметтерді науқастың немесе оның өкілінің келісімінсіз беруге оның жағдайына байланысты өз еркін білдіре алмайтын Науқасты тексеру және емдеу мақсатында және басқа да жағдайларда рұқсат етіледі. Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда.

7.9. Клиника қызметкерлерімен медициналық тексерулердің нәтижелері пациенттерге жеке өзі немесе мобильді немесе басқа қосымшалар арқылы, сондай-ақ Пациенттің тіркеу кезінде көрсеткен өтініші бойынша электронды байланыс арқылы хабарланады.

  1. Пациенттің/Тұтынушының жеке деректерді өңдеуге келісімі

7.10.1. Пациент/Тұтынушы осы Келісімге қол қою арқылы оның шарттарын қабылдайды және Клиникаға/Жеткізушіге оның жеке деректерін өңдеуге келісім береді,

7.10.2. Науқас/Тапсырыс беруші осы Шартқа қол қою арқылы Клиника/Жеткізуші аумағында аудио, фото және бейне түсірілімге, сонымен қатар аудио, фото, бейнематериалдарды Клиника/Жеткізуші ресми сайтында жариялауға келіседі.

7.10.3. Мен медициналық қызметтерді көрсетуге арналған Қоғамдық келісімнің талаптарымен және талаптарымен танысып шықтым. Мен өз қолтаңбаммен және ақылы медициналық қызметтерге ақы төлеу арқылы Клиника/Провайдер http://www.ngc.kz сайтында орналастырылған ақылы медициналық қызметтерді көрсетуге Қоғамдық келісімнің жасалғанын растаймын.

 

  1. Жауапкершілік

 

8.1. Осы Шарт бойынша өз міндеттемелерін орындамаған немесе тиісінше орындамаған тарап Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жауапты болады.

8.2. Клиника осы Шартты орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін, оның себебі Пациенттің осы Шарттың талаптарын бұзуы, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де негіздер бойынша жауапкершіліктен босатылады. .

8.3. Клиника Пациент берген құжаттарға (соның ішінде жеке құжаттарға) және/немесе ақпаратқа қатысты олардың сенімсіздігі, бұрмалануы, дәл еместігі және т.б.

8.4.Клиника/Провайдер Пациент/Тапсырыс беруші оның денсаулығы туралы толық емес ақпарат берген немесе медициналық көрсеткіштерге байланысты медициналық қызметтердің сапасына жауап бермейді.

8.5.Клиника/Жеткізуші Пациенттің/Тапсырыс берушінің денсаулығына келтірілген кез келген зиян үшін немесе жоғарыда аталған жағдайлар пациенттің/Тапсырыс берушінің медициналық нұсқауларды бұзуының нәтижесінде орын алса, сауығудың болмауы үшін жауапты емес.

8.6. Егер Пациент/Тапсырыс беруші Клиниканың медициналық персоналының ұсыныстары мен талаптарын 2 (екі) немесе одан да көп рет орындамаса, соңғысы осы Шартты соттан тыс біржақты тәртіппен бұзуға құқылы.

8.7. Осы Шарт бойынша өз құқықтары бұзылды деп есептейтін Тарап екінші Тарапқа өз талаптарын баяндайтын хат жіберуге құқылы. Талапты қабылдаған тарап оған заңда белгіленген тәртіппен жауап беруге міндетті.

8.8. Клиника келесі жағдайларда көрсетілген қызметтердің нәтижелері үшін жауап бермейді:

- емделушінің емделуге қатысты ұсынымдарды орындамауы және науқастың денсаулығын нашарлатуға бағытталған басқа да әрекеттерді жасамауы;

- емделушінің талабы бойынша медициналық көрсетілімдерсіз қызмет көрсету;

- емделушінің келмеуіне немесе емдеуді жалғастырудан бас тартуына байланысты емдеу жоспары аяқталмаса;

- бұрын белгісіз аллергия немесе қолдануға рұқсат етілген дәрілік заттар мен медициналық бұйымдарға төзбеушіліктің пайда болуы;

- клиника қызметтерін көрсеткеннен кейін үшінші тұлғалардың медициналық араласуы;

- егер пациентке бұл жағдайда нақты көрсетілген медициналық қызмет тиімсіз болуы мүмкін екендігі туралы ескертілген болса, пациенттің емдеуді жалғастырудан хабардар бас тартуы;

- Пациенттің одан әрі денсаулығының жай-күйі үшін, сондай-ақ жалпы немесе жеке медициналық араласуларды емдеуден бас тартумен байланысты асқынулардың пайда болуы үшін;

- мұндай дәрілік заттар мен препараттарды өндіруші оларға аннотацияда көрсетілген дәрілік заттар мен препараттарды қолданудан жанама әсерлер туындағаны үшін;

-·егер көрсетілген медициналық қызметтің тиімсіздігі немесе келтірілген зиян дәрігердің мұндай ақпараттың болмауының салдары болса, пациент дәрігерге бұрынғы аурулары, аллергиялық реакциялар, қарсы көрсетілімдер туралы хабарлау міндетін орындамаған.

8.9. Клиника/Провайдер қызметтердің тиісті көлемі мен сапасына жауап береді;

8.10.Тараптар осы шарт бойынша өз міндеттемелерін ішінара немесе толық орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін жауапкершіліктен босатылады, егер бұл орындамау форс-мажорлық жағдайлардың немесе басқа да форс-мажорлық мән-жайлардың (дүлей зілзалалар, эпидемиялар, әскери іс-қимылдар, ереуілдер, ереуілдер, ереуілдер) салдарынан болса. осы шарт бойынша міндеттемелерді орындауға кедергі келтіретін құзыретті органдар қабылдаған тиісті шешімдер және т.б.) және т.б.).

8.11. Пациент/Тапсырыс беруші медицина және (немесе) фармацевтика қызметкерлерінің заңды қызметіне кедергі келтіргені, карантин режимін, санитарлық ережелер мен гигиеналық нормаларды бұзғаны үшін, Қазақстан Республикасындағы қоғамдық тәртіп пен имандылыққа нұқсан келтіретін әкімшілік құқық бұзушылықтар, жазалар мен жауаптылық үшін жауапты болады. қамтамасыз етілген.Сондай-ақ Қызметтерге қатысты бұқаралық ақпарат құралдарында, әлеуметтік желілерде және (немесе) басқа да бұқаралық коммуникация жүйелерінде, оның ішінде мессенджерлерде және чаттарда Клиниканы/Жеткізушіні және (немесе) оның клиенттерін беделін түсіретін және (немесе) кемсітетін ақпараттың таратылуы үшін жауапты болады.

8.12.Науқас/Тапсырыс беруші Клиникаға/Провайдерге көрсетілген медициналық көмектің нақты көлемі үшін шығындарды уақтылы өтемегені үшін жауапты болады.

8.13. Науқас/Тапсырыс беруші медициналық қызметке ақы төлеу шарттарын бұзған жағдайда Клиника/Өнім беруші айыппұл санкцияларын ұстап қалу шараларын қолдануы мүмкін. Егер Пациент Клиника көрсеткен қызметтер үшін берешек болып қалса, соңғысы емделуші Клиника көрсеткен қызметтерді толық төлегенге дейін осы Шарт бойынша қызметтерді одан әрі көрсетуді тоқтата тұруға құқылы.

8.14. Клиниканың мүлкі бүлінген жағдайда Пациент келтірілген зиянды толық көлемде өтеуге міндетті.

8.15.Басқа жағдайларда тараптар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жауапты болады.

 

  1. Келісімшарт талаптарын өзгерту

 

9.1.Осы келісімнің талаптарын Клиника/Жеткізуші біржақты тәртіппен өзгерте алады. Келісімге енгізілген өзгерістер Клиника/Жеткізуші веб-сайтында онлайн, сондай-ақ Клиниканың қабылдау бөлімінде орналасқан қағаз түрінде жарияланады. Өзгерістер олар көпшілікке жарияланған сәттен бастап күшіне енеді. Басылымдарды әртүрлі түсіндіру жағдайында клиника тізілімінде орналасқан басылым басымдыққа ие болады.

 

10. Шарттың қолданылу мерзімі.

10.1.Осы жария оферта шарты оны көпшілікке орналастыру күнінен бастап күшіне енеді және 2029 жылдың 01 қаңтарына дейін, атап айтқанда Тараптар өз міндеттемелерін орындағанға немесе шартты бұзғанға дейін жарамды.

11.    Даулар мен жанжалды жағдайларды шешу тәртібі.

11.1. Медициналық оқиға туралы істерді (оқиғаларды) қарау, оларды есепке алу және талдау тәртібін айқындау денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган бекітетін бұйрық негізінде жүзеге асырылады.

11.2. Пациенттің құқықтары бұзылған жағдайда ол (оның заңды өкілі) жазбаша түрде шағым бере алады, ол қабылдау бөлімі арқылы беріледі және Емхана басшысына қарауға беріледі. Шағым пікірлер мен ұсыныстар кітабында көрсетілуі мүмкін немесе электронды түрде клиниканың веб-сайтына жіберілуі мүмкін. Шағымға жедел жауап алу үшін пациентке пациентті қолдау және ішкі тексеру қызметі үшін байланыс телефон нөмірін қалдыру ұсынылады. Апелляция бұйрыққа сәйкес қаралады.

11.3. Шағым Клиникаға келіп түскен күннен бастап 3 (үш) күннен 20 (жиырма) жұмыс күні ішінде қаралады. Шағымға жазбаша жауап Пациентке ол көрсеткен мекенжай бойынша пошта арқылы жіберіледі немесе Пациенттің өтініші бойынша оған келісілген уақытта жеке жеткізілуі немесе ауызша түсіндірілуі мүмкін. Клиниканың веб-сайтында жарияланған шағымға жауап пациент көрсеткен электрондық пошта мекенжайына электронды түрде жіберіледі.

11.4. Барлық сұрақтар, шағымдар мен ұсыныстар бойынша пациент Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметіне, сондай-ақ Клиника басшысына хабарласа алады.

11.5.Тараптар осы шарт бойынша туындайтын барлық дауларды тараптардың және/немесе олардың өкілдерінің келіссөздері арқылы, сондай-ақ медиация тәртібімен шешуге міндеттенеді. Осы келісімді іске асыру шеңберінде тараптар шешпеген барлық даулар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында белгіленген тәртіппен шешіледі.

 

 12. Тарифтік саясат

12.1. Мемлекеттік тапсырыс бойынша көрсетілетін қызметтерді қоспағанда, көрсетілетін қызметтердің құнын Клиника дербес айқындайды және Клиника Бас директорының бұйрығымен бекітілген Клиника қызметтерінің прейскурантында белгіленеді. Ресми веб-сайтта орналастырылған Клиника қызметтерінің бағасы туралы ақпарат әрқашан Клиниканың прейскурантындағы ақпаратпен бірдей.

12.2. Емхана әлеуметтік себептерге байланысты өз қызметтеріне жеңілдіктер жасамайды: мүгедектік, зейнет жасы, көп балалы ана болу.

12.3.Емхана веб-сайтта, әлеуметтік желілердегі өз өкілдері арқылы, қабылдау бөлмесінде немесе кез келген басқа жолмен жарияланған уақытша акциялардың бөлігі ретінде кейбір қызметтеріне немесе барлық қызметтеріне жеңілдіктер ұсынады. Клиника Клиниканың Бас директорымен қаралатын растайтын ресми құжаттары бар өтініштері негізінде жекелеген Пациенттерге жеңілдіктер беруге құқылы.

 

  1. Форс-мажор

13.1. Тарап міндеттемені ішінара немесе толық орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін жауапкершіліктен босатылады, егер бұл Шарт жасасқаннан кейін Тарап алдын ала болжай алмайтын немесе болғызбаған төтенше жағдайлардың нәтижесінде туындаған форс-мажорлық мән-жайлардың салдары болса. .

13.2. Шарттың мақсаттары үшін «форс-мажор» Тараптардың бақылауынан тыс және күтпеген сипаттағы оқиғаны білдіреді. Мұндай оқиғалар мыналарды қамтуы мүмкін, бірақ олармен шектелмейді: соғыс, соғыс қимылдары, табиғи немесе табиғи апаттар, су тасқыны, өрттер, жер сілкінісі, эпидемиялар және үкімет немесе үкімет органдарының шешімдері.

13.3. Тараптар Тараптардың төлем қабілетсіздігі форс-мажорлық жағдай болып табылмайтынын мойындайды.

13.4. Тараптар Шарттың талаптарын орындамау форс-мажорлық жағдайлардың салдары болса, жауапты емес.

13.5. Клиника/Өнім беруші, егер Шартты орындаудың кешігуі форс-мажорлық жағдайлардың салдары болса, оның талаптарын орындамағаны үшін айыппұлдарды төлеуге немесе Шартты бұзуға жауапты емес.

13.6. Форс-мажорлық жағдай орын алса, Клиника/Жеткізуші емделушіге/Тапсырыс берушіге мұндай жағдайлар мен олардың себептері туралы жазбаша хабарламаны дереу беруге тиіс. Егер Пациенттен/Тапсырыс берушіден басқаша жазбаша нұсқаулар алынбаса, Клиника/Провайдер Шарт бойынша өз міндеттемелерін практикалық дәрежеде орындауды жалғастырады және Шартты орындаудың форс-мажорлық жағдайларға жатпайтын балама әдістерін іздейді.

 

  1. Науқастың денсаулық жағдайы туралы ақпарат беру тәртібі.

 

14.1.Әрбір азамат өзінің денсаулығының жай-күйі, оның ішінде тексеру нәтижелері, аурудың болуы, оның диагностикасы мен болжамы, емдеу әдістері, ілеспе қауіптер туралы ақпаратты қоса алғанда, оған қолжетімді нысанда алуға құқығы бар. медициналық араласудың ықтимал нұсқалары, олардың салдары және көрсетілген емдеу нәтижелері.

14.2. Науқастың денсаулық жағдайы туралы ақпаратты емделуші дәрігер немесе Клиниканың басқа да лауазымды тұлғалары медициналық этика талаптарына сәйкес келетін қолжетімді нысанда береді. Ақпаратта тексеру нәтижелері, аурудың болуы, диагнозы мен болжамы, тексеру және емдеу әдістері, ілеспе қауіптер, медициналық араласудың ықтимал нұсқалары және олардың салдары, сондай-ақ емдеу нәтижелері және ықтимал асқынулар туралы ақпарат болуы керек. . Денсаулық жағдайы туралы ақпаратты азаматқа оның еркінен тыс беруге болмайды. Аурудың дамуының қолайсыз болжамы жағдайында ақпарат азаматқа және оның отбасы мүшелеріне, егер азамат бұл туралы оларға айтуға тыйым салмаса және (немесе) онымен ауыратын адамды тағайындамаса, хабардар етілуге ​​тиіс. мұндай ақпаратты жеткізу керек.

14.3. 18 жасқа толмаған кәмелетке толмағандарға және әрекетке қабілетсіз деп танылған адамдарға қатысты пациенттің денсаулық жағдайы туралы мәліметтер олардың заңды өкіліне беріледі.

14.4. Медициналық құжаттамадағы мәліметтер медициналық құпияны құрайды және пациенттің және оның заңды өкілдерінің келісімінсіз қолданыстағы заңнамада көзделген негіздер бойынша ғана берілуі мүмкін.

15. Науқасқа және (немесе) басқа адамдарға уақытша еңбекке жарамсыздық парақтарын, анықтамаларды, медициналық құжаттардан үзінді көшірмелерді беру тәртібі

15.1. Еңбекке уақытша жарамсыздықты куәландыратын құжаттарды, сондай-ақ медициналық кітапшалардан үзінді көшірмелерді беру тәртібі қолданыстағы заңнамамен реттеледі.

15.2. Науқастың еңбекке уақытша жарамсыздығын куәландыратын құжат беру тәртібі Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 18 қарашадағы No ҚР ДСМ-198/2020 бұйрығымен бекітілген белгіленген үлгідегі еңбекке уақытша жарамсыздық парағы болып табылады. Еңбекке уақытша жарамсыздық сараптамасын жүргізу, сондай-ақ еңбекке уақытша жарамсыздық парағы немесе анықтама беру қағидаларын бекіту туралы.».

15.3. Эмбриондарды көшіру операциясын жүргізген кезде эмбрион ауыстырылған күннен бастап жүктілік анықталғанға дейін операцияны жүргізген медициналық ұйым парақ пен еңбекке уақытша жарамсыздық парағын береді.

15.4. Пациенттің өтініші бойынша оған ауру туралы анықтама немесе медициналық картадан үзінді көшірме берілуі мүмкін. Науқастың жазбаша өтініші негізінде оған медициналық картаның көшірмесі берілуі мүмкін.

 

  1. Қорытынды ережелер

 

15.1. Оферта шарттарына қайшы келмей, Пациент/Тапсырыс беруші және Клиника/Жеткізуші кез келген уақытта жазбаша екі жақты құжат нысанында ақылы медициналық қызметтерді көрсетуге шарт жасасуға құқылы.

15.2. Осы Шарт Клиниканың/Өнім берушінің ашық ұсынысын қабылдайтын Пациент/Тапсырыс берушімен жасалған және Тараптар өз міндеттемелерін толық орындағанға дейін жарамды. Клиника/Өнім беруші өзгертулер келгенге дейін 5 (бес) жұмыс күнінен кешіктірмей Пациентке/Тапсырыс берушіге міндетті түрде хабарлау шартымен кез келген уақытта өз қалауы бойынша ұсыныс шарттарына өзгерістер енгізуге немесе ұсынысты қайтарып алуға құқылы. күшіне енеді немесе ұсынысты қайтарып алады.

15.3. Пациент/Тапсырыс беруші ұсынысқа өзгерістер енгізу Тараптар арасында жасалған және жарамды Шартқа осы өзгерістерді енгізуге әкеп соғатынымен келіседі және мойындайды және Шартқа осы өзгерістер ұсынысқа осындай өзгерістердің күшіне енуімен бір мезгілде күшіне енеді. Пациент/Тапсырыс беруші осы арқылы оның Шартқа отыру үшін қажетті барлық заңды құқықтары мен өкілеттіктері бар екенін растайды.

15.4. Пациенттің/Тапсырыс берушінің Шартқа өзгерістер енгізгеннен кейін қызметтерді тіркеуі (жария ұсыныс) Клиника/Провайдер және Пациент/Тапсырыс беруші енгізілген өзгерістерге келісім ретінде анық түсінеді.

15.5. Осы келісімнің талаптарын Клиника/Жеткізуші біржақты тәртіппен өзгерте алады. Келісімге енгізілген өзгерістер Интернетте Клиниканың/Жеткізушінің веб-сайтында және/немесе қағаз жеткізгіште Клиника/Жеткізуші орналасқан жерде жарияланады. Өзгерістер олар көпшілікке жарияланған сәттен бастап күшіне енеді.

15.6. Осы Шартта көзделмегендердің барлығында Тараптар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын басшылыққа алады.

 

Тараптардың мәліметтері мен қолдары

16.1.Тараптар емделушінің/Тапсырыс берушінің деректемелері дәрігердің қабылдауына жазылу және тексеру кезінде ол көрсеткен ақпарат ретінде қарастырылуы керек деп сөзсіз келіседі.

 

16.2. Клиника/провайдер:

 

«Жаңа ұрпақ клиникасы» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі

Мекен-жайы: Алматы қаласы, Нұрлан Қаппаров көшесі, 392 үй, № 2

(бұрынғы Әл-Фараби даңғылы, 120/47, н.2)

Индекс A15E2H1

БСН 220340032915

ИИК KZ19601A861003549661

«Қазақстан Халық Банкі» АҚ

BIC HSBKKZKX

+77010990990

Электрондық пошта мекенжайы: info@ngc.kz

Веб-сайт:  http://www.ngc.kz

 

1-қосымша

Ашық (жария) ұсыныс келісіміне
ақылы медициналық қызметтер көрсеткені үшін

2024 жылғы 15 қаңтардағы

Медициналық орталықта науқастар мен олардың заңды өкілдерінің мінез-құлық ережелері

  1. Медициналық пункт залдарында тәртіпті сақтау және қауіпсіздікті қамтамасыз ету;

аудио және/немесе бейнебақылау.

  1. Медициналық орталықтың колл-орталығы операторларымен барлық әңгімелер жазылады.

 

  1. Клиникаға бару келесі ережелерге сәйкес жүзеге асырылады:
  2. Клиникаға кірген кезде аяқ киімге жамылғы кию немесе ауыстыратын аяқ киімге ауыстыру ұсынылады.
  3. Суық мезгілде науқас гардеробта сыртқы киімді қалдыруы керек. Жүйеге кіру

 

  1. Жылдың кез келген уақытында медициналық кабинетте сыртқы киімге тыйым салынады.

Әрбір науқасқа тағайындалуына сәйкес арнайы қабылдау уақыты бөлінеді. Кешіктіру және қабылдаудың кешігуі көрсетілетін қызметтің сапасын төмендетіп, келесі пациенттің жазылуының кешігуіне әкелуі мүмкін. Науқас қабылдау уақытының 30%-дан астам уақытына кешігіп қалса, дәрігер оның келесі пациенттердің мүдделерін бұзбай оны ұзартуға мүмкіндігі болмаса, қабылдау мерзімін өзгертуге құқылы.

  1. Науқас оның шақыруымен дәрігердің кабинетіне кіреді. Кеңсеге кіруге тыйым салынады қабылдау кезінде шақырусыз дәрігер.
  2. Кабинетте еріп жүретін адамдардың (пациенттің заңды өкілдерінен басқа) болуы қолданыстағы заңнамада көзделген жағдайларды қоспағанда, емдеуші дәрігердің рұқсатымен және оның барлық талаптары мен нұсқауларын орындаған жағдайда ғана жол беріледі.
  3. Барлық келушілер (пациент, заңды өкілдер, еріп жүретін адамдар) жеке гигиена ережелерін сақтауға міндетті.
  4. Әрбір инвазивті араласу алдында пациент оның мәтінін алдын ала зерттеп, ақпараттандырылған келісімге қол қоюы керек.
  5. Науқас емдеуші дәрігерден, анестезиологтан, репродуктологтан, гинекологтан, уролог-андрологтан және т.б. ұсынылған тексеру, емдеу және/немесе хирургиялық араласу туралы оны қызықтыратын барлық ақпарат.
  6. Науқас денсаулығының кез келген нашарлауы туралы дәрігерге дереу хабарлауы керек. Емдеуші дәрігер болмаған жағдайда бұл ақпаратты емхананың қабылдаушысына беріңіз.
  7. Медициналық орталықтың үй-жайлары таза және жинақы болуы керек. Қоқыстарды және пайдаланылған жеке гигиеналық құралдарды тек қоқыс жәшіктеріне тастау керек, қолданылған аяқ киім жабындары медициналық орталықтың фойесінде орналасқан арнайы қоқыс жәшігіне салынады;
  8. Эпидемия кезінде әлеуметтік тәртіпті сақтаңыз, жеке қорғаныс құралдарын, дәке немесе респираторлық инфекциядан қорғауға арналған басқа таңғыштарды қолданыңыз.
  9. Медициналық пунктке бару кезінде пациенттер және олармен бірге жүретін адамдар медициналық орталықтың мүлкіне ұқыпты қарауы керек.
  10. Медициналық орталықтың қызметкері көрсетілген тәртіп ережелерін сақтамаған жағдайда науқасқа қызмет көрсетуден бас тартуға құқылы.
  11. Емхана депозитке салынбаған жеке заттарға, зергерлік бұйымдарға, телефонға, ақшаға жауап бермейді.
  12. Мүліктің кез келген түріне зақым келген жағдайда (жойылған, бүлінген, бүлінген және т.б.) кінәлі адам медициналық пунктке келтірілген залалды талап арыз берген күннен бастап 7 (жеті) жұмыс күні ішінде өз еркімен өтейді немесе әкімшілік медициналық орталық оны заңда белгіленген тәртіппен кінәліден өндіріп алуға құқылы

 

Оған қатаң тыйым салынады:

- рұқсат етілмеген дыбыс жазу, фото, бейне түсіру жүргізуге;

- әдепсіз сөздер;

- Медициналық орталықтың қызметкерлеріне немесе медициналық орталықта орналасқан басқа адамдарға дөрекілік көрсетуге немесе басқа адамдардың көзінше олармен мәселені шешуге;

- айқайлау, қатты сөйлеу, шу шығару, есікті тарс жабу;

- денсаулық сақтау ұйымында эпидемия, карантин режимi немесе төтенше жағдай енгiзiлуi кезiнде бейнеге түсiруге,

- кездесулер мен манипуляциялар кезінде телефонмен сөйлесу;

- қоқыс пен аяқ киім жамылғысын еденге лақтыру, Орталықты айналып жүгіру;

- сауда өкілі ретінде әрекет ету немесе кез келген нәрседе саудамен айналысу;

- подъезде, сондай-ақ Орталықтың кез келген үй-жайында алкогольдік ішімдіктерді ішуге, темекі шегуге немесе сана мен мінез-құлықтың өзгеруіне әкелетін басқа да препараттарды қабылдауға;

 

Мыналар бұзушылық болып саналады:

  • қызметкерлерге және басқа пациенттерге немесе басқа адамдарға дөрекі және құрметтемеушілік қатынасы;
  • басқа пациенттердің құқықтары мен заңды мүдделерін бұзу;
  • дәрігердің қабылдауына немесе рәсіміне келмеу немесе кеш бару;
  • дәрігердің ұсынымдарын сақтамау;
  • әртүрлі процедураларды орындау кезінде медициналық персоналдың талаптарын орындамау;
  • дәрі-дәрмектерді өз қалауыңыз бойынша қабылдау;
  • үй ішінде және аурухана аумағында темекі шегуге (Тыйым салынған!) (Денсаулық сақтау кодексінің 110-бабы 5-тармағының 2-тармағы);
  • емхананың аумағында алкогольдік немесе есірткілік масаң күйде болу.

 

Емхана қызметкері көрсетілген тәртіп ережелерін сақтамаған жағдайда науқасқа медициналық көмек көрсетуден бас тартуға құқылы.

 Пациенттің заңсыз, дұрыс емес мінез-құлқы, басқа пациентке, медициналық персоналдың атына дөрекі мәлімдемелер, пациент алкогольдік немесе нашақорлық жағдайында болған немесе осы ереженің талаптарын бұзған жағдайда Орталық әкімшілігі құқықты өзіне қалдырады. науқасты бақылаудан және емдеуден бас тарту, егер бұл оның өміріне қауіп төндірмесе (төтенше жағдайлардан басқа), режимді, Пациенттің мінез-құлық ережелерін бұзғаны үшін ауру парағында және ауру тарихында тиісті белгімен шығару, сондай-ақ Алматы қаласы бойынша уәкілетті орган құрған мониторинг тобын шақыру.

 Клиника әкімшілігі депозитке салынбаған құндылықтар үшін жауап бермейді.

 

2-қосымша

Ашық (жария) ұсыныс келісіміне
ақылы медициналық қызметтер көрсеткені үшін

2024 жылғы 15 қаңтардағы

 

Кері байланыс

 Біз тұтынушыларымызға/клиенттерімізге біздің жұмысымыз туралы пікірлері үшін, сондай-ақ клиникада қызмет көрсетуді жақсарту бойынша ұсыныстар жасағаны үшін өте ризамыз.

 

 Әрбір өтінішті Клиника басшылығы жеке негізде қарайды және 10 (он) жұмыс күні ішінде міндетті түрде жауап береді.

 

 Сіз Клиниканың мамандар тобының жұмысы туралы пікір қалдыра аласыз, сондай-ақ өз тілектеріңіз бен ұсыныстарыңызды кез келген ыңғайлы жолмен айта аласыз:

Орталықтың http://www.ngc.kz сайтында ("Шолулар" бөлімі);

клиникада:

- реестрде жарияланған пікірлер мен ұсыныстар кітабы:

- Клиникада орналасқан пікірлер мен ұсыныстар қорабы;

электрондық пошта арқылы (info@ngc.kz, administr@ngc.kz «Кері байланыс және ұсыныстар» белгісімен).

 

Орталықтың әлеуметтік парақшалары:

 

  • жеделхат
  • Instagram – ngc_kz

Сондай-ақ, пациент барлық сұрақтары мен ұсыныстары бойынша емхана меңгерушісіне, сондай-ақ медициналық бөлімнің құрылымдық бөлімшелерінің басшыларына және тіркеу журналына хабарласа алады:

 

  • Директоры: Бекмұсаев Сырым Батырұлы;
  • Медициналық директор: Комогорцев Анатолий Николаевич, күн сайын, алдын ала жазылу бойынша;
  • Клиникалық диагностика бөлімінің меңгерушісі, акушер-гинеколог-репродуктолог: Ғалия Әбенқызы Килибаева, күн сайын, жазылу бойынша.

Әкімшілік-басқару персоналының құрамы

«Жаңа ұрпақ клиникасы» ЖШС, тел.: +77010990990

№ п/п

Тегі, аты, әкесінің аты

Қызмет атауы

Тел.

Ескерту

1

Бекмұсаев Сырым Батырұлы

Директор

Іш. 701

 

2

 

Килибаева Ғалия Әбенқызы

Директордың емдеу ісі жөніндегі орынбасары
профилактикалық жұмыс 

Іш.716

 

3

Түзелбекова Жадыра Бексұлтанқызы

Директордың қаржы жөніндегі орынбасары

Іш.701

 

4

Маттанаев Дархан Жолдыбайұлы

Директордың ұйымдастыру жұмысы жөніндегі орынбасары

Іш.707

 

5

Ыхласбаева Ғазиза Отанқызы

 

Бас медбике

Іш.701

 

6

Оспанова Айнұр Саттарбекқызы

Заң кеңесшісі

Іш. 707

 

7

Нұрманов Мақсат Мейрамбекұлы

Зертхана меңгерушісі. Эмбриология бойынша кеңесші

Іш.711

 

8

Мұхамбетжанова Салтанат Жүсіпқызы

Клиникалық диагностика зертханасының меңгерушісі

Іш.701

 

9

Әлиев Ислам Сұмәліұлы

Аға әкімші

Іш. 702

 

Файлды жүктеп алу

Қайта қоңырау шалу
Сұраныс сәтті жіберілді!
Имя *
Телефон *
Preorder
Сұраныс сәтті жіберілді!
Имя *
Телефон *
Заказ в один клик
С помощью уведомлений о заказе можно не только получать актуальную информацию по заказу, но и иметь быстрый канал связи с магазином